Funderingar

ph: bild i repris
 
Hej. Nu har vi fått i oss en bra frukost och en kopp kaffe, riktigt gott. Sen har vi varit hos pappa på ett ärende och hunnit hem igen. Funderar lite fram och tillbaka på om vi ska ta en sväng till solariet men vi får se hur det blir med det:) Ville bara meddela er om att jag kommer blogga under dagen om vad vi gör och sånt men inläggen kommer inte upp förens mellan 16.00 - 17.00 på grund av att detta är en överraskning till min pojke och jag vet ju att han är en av mina läsare;) Men kika in senare så får ni veta hur min dag har sett ut ändå, kommer skriva tider så ni vet när allt hände också, haha. Nej nu ska vi se om det blir något solande eller inte. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0