Hemma för kvällen

ph: jag, text: jag
 

Sådär. Nu är jag hemma från gymmet, även en skön dusch är avklarad. Nu håller jag på att göra te och ska sen njuta av det och två mackor med ost, skinka och gurka på. Riktigt gott nu på kvällen:) Imorgon är det dags för skolan igen, ser fram emot det. Efter skolan ska jag till nästa skola, fast nu är det KÖRskolan;) Ska göra synkoll så jag kan skicka in det också innan jag får köra. Vill börja nu, men bara en sak kvar sen är allting klart och det är bara för mig att tuta och köra. Har faktiskt tjuvkollat lite på bilen, startat och lärt känna växlarna lite. Jaja, nu ska jag få i mig min kvällsmat. Skriver jag inte mer idag så godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0