I en helt annan värld

ph: Max Heltorp - jag älskar verkligen denna bilden
 
Sitter hemma hos Matilda och gör absolut ingenting mera än att vänta på att jag ska möta Lisa en sväng. Sov hos älskling inatt och vi hade film kväll hos Svan vilket var hur kul som helst. Älskar dom pojkarna, så charmiga! Ska träffa älskling ikväll igen, saknar honom hela tiden och det är inte rättvist att jag inte få vara med honom varje sekund. Just det, om en vecka och tre dagar börjar skolan också, längtar lite men inte mycket alls. Då startat allvaret igen. Längtar ni?:)
Nej, nu måste jag springa bort så jag hinner med det jag ska hinna med. Ville bara skriva lite så ni vet att jag lever. haha. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0