jag drar

Du är ett starkt psyke i mitt liv, någon som får knogarna att gå sönder, någon som gör mig galen, som får mig att tappa balansen, någon som knäcker mig och gör mig lik de döda! Det är du som gör mig galen, du som gör mig arg, du som förstör mig liv, det är du allting, det är så som står för detta, du som gör allt värre. Varje gång gör du någonting värre. När jag ber dig sluta gör dom precis tvärt om och gör det jag inte ber dig om. Jag kommer ALDRIG mera tro på dig när du säger att du står där och hjälper mig, jag tänker aldrig säga att jag älskar dig, jag tänker aldrig mera le åt dig och mena det. Detta var droppen. Din jävla falskhet, din röst, dina ord, din dubbelmoral. Jag har tröttnat. Snart ser du mig inte mer, det är inget hot, bara sanning. Lär dig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0