KAOS!

Jävla sommar! Sitter i sängen och har nyligen tryckt i mig sallad och spelat gitarr medans jag känner mig less på detta vädet. Åska, regn, blixtar, ett jädrans hejdunder där ute:( Ska snart ta mig någonting varmt att dricka, kika på ett avsnitt av andra avenyn och sen trampa mig iväg till gymmet! I helgen åker jag troligen ut till kusten också. Matilda ni vet, hon är i en stuga där så jag och gitarren åker dit. Så nu taggar jag mysiga kvällen vid klippor med vännen och gitarren i högsta hugg. Hoppas bara att vädret är med oss då. Nej nu ska jag göra någonting. Hejdå
 

Kommentarer
Postat av: särbarnet svanen

Forever alone ;)

Svar: Så jävla ensam!
alexandra

2012-08-02 @ 23:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0