Min dag

Hej på er. Förlåt för min uppdatering men jag har inte haft någon vidare lust liksom, eller jag har mer inte vetat vad jag ska skriva. Älskling åkte hem runt halv 2 tiden. Önskar att han stannade, men men. Han hade saker att göra han med:) Så nu sitter jag själv hemma medans mamma är ute och övningskör med brorsan. Mina planer för dagen är som bilderna visar. Vila ut och kika på film, sen vänta in Lisa, vi avslutar dagen med ett pass på gymmet. Det ska bli riktigt gött må jag lova! Nu ska jag ta och göra mig lite ägg och bärdryck:) Funderar på att be mamma köpa så jag och Lisa kan göra fruktsallad till senare, riktigt gott denna dag. Nej nu ska jag sätta igång. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0