Nu är jag tillbaka

ph: Svenska Björnstammen igår. Snodd från Georgina
 

Nu är jag hemma igen efter en sväng i Göteborg med Lisa. Vi hittade dock ingenting alls, förutom jag som givetvis hittade ett par skor, dom ska köpas nästa vecka:) Super snygga. Vi köpte med oss en kaffe och bulle på bussen och sen var färden hem påbörjad. Väl hemma så körde vi en runda badminton och sen skulle Lisa ut och köra lite bil så jag åkte med en stund. Ni kanske märker någonting...Eller hur ska ni göra det? Jag har fått tillbaka min dator igen!!!! Lycklig som bara den. Nu hoppas jag att den håller! Ska kanske sova hos älskling inatt, om det gick vägen men det märker vi väl sen. Skriver ju ändå innan jag åker dit så:) Nu ska jag fixa iordning lite med datorn och få någonting i magen. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0