pusta för i några sekunder sen är det dags igen

Nu är jag hemma från västkusten och det har varit helt fantastiskt må jag lova, fick sådan lugn i kroppen. Allt är så stressigt nu, åka hit, åka dit, köpa det, hämta dom, lämna där är så stressad i kroppen nu så jag bara skakar, där skadade det inte att få åka iväg lite, åker tillbaka imorgon. Fast först så ska jag träffa älskling, pussa och krama på honom, saknar honom som bara den! Mamma var och körde hem honom eftersom att hans föräldrar inte är hemma, så svärmor stället upp. Får jag för pojken så sover jag nog hos honom ikväll, men jag kommer hem väldigt tidigt imorgon så ska försöka hinna med bloggen då innan bussen går mot kusten. Nu måste jag dra mig. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0