Redo för sömn

Äntligen! Nu ska jag bara borsta tänderna sen är jag klar för att hoppa ner under täcket. Har plockat fram det jag ska ha på mig imorgon, målat naglarna, duschat, skrubbat ansiktet, med andra ord, fräschat till mig. Ska bli skönt med lite sömn. Eftersom att jag är en sån som trycket bort larmet när jag sover själv och helst sover vidare så ringer första larmet 05.30, usch så tidigt. Bra också, för då hinner jag skriva till er, göra mig iordning i lugn och ro, äta en bra frukost och dricka mitt älskade morgonkaffe:) Sen gör det ju ingenting om jag tar till med hårdhandskarna när det gäller att komma upp i tid. Har inte riktigt vänt på dygnet 100% men jag är på god väg:) Nej nu ska jag göra mig klar för sängen. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0