Saknar dig

Jag saknar dig mer och mer hela tiden, varje sekund känns som år utan dig. Vill ha dig hos mig hela tiden, med dina armar runt om mig. Hade jag kunnat hade jag aldrig gått ifrån dig, hade stannat i din närhet hela tiden utan minsta steg åt ett annat håll. Jag älskar att vakna på morgonen och pussa dig på kinden medans jag ser hur dina läppar ler och hör dina tunga andetag. Eller när du vaknar på morgonen och säger att du älskar mig, eller kallar mig för din prinsessa. Du är det bästa som har hänt mig. Jag älskar dig!♥

Kommentarer
Postat av: SjungandeMamman

Sv: Nej det ska jag inte! :) Tack igen

2012-08-07 @ 20:35:21
URL: http://sjungandemamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0