Skoldagen avklarad, nästa steg...

...Trafikskolan!
Nu var skoldagen slut och det är dags för mig och älskling att bege oss till körskolan för att han ska göra ett syntest så han kan skicka efter sitt lämp. Killar brukar vara rätt sega när det gäller att göra saker som inte är bredvid dom, så jag är lika impad av att älskling tagit tag i körkortet;) Dock vet jag att han lär sig allt så himla fort så hade han väntat en månad hade han klarat det ändå, men varför inte få det gjort liksom?:) Nu är både jag och han igång med detta, hoppas det går vägen nu då. Det kommer snart inte vara säkert att vara ute och köra på vägarna längre må jag lova, men vi förvärnar er;) Haha. Skämt och sido. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0