Smärta till 100

Fyfan.. Har sådan huvudvärk att jag skakar och mår riktigt illa. Har aldrig fått såhär ont förut, vad händer liksom. Fryser, skakar, bonkar, fryser,skakar,bonkar,fryser,skakar,bonkar. Uh, vill bara somna nu och aldrig vakna igen, så ont gör det. Därför kommer jag inte lägga någon energi på bloggen idag. Jag berättar allting imorgon för nu måste jag lägga mig och hoppas på att jag är bra imorgon igen, vill inte missa första dagen då vi börjar med riktiga lektioner. Vi får se hur det blir. Har så ont att jag nästan blir rädd just nu, förlåt men godnatt på er

Kommentarer
Postat av: ronja

MIGRÄN!!!

2012-08-30 @ 09:59:08
URL: http://perssonronja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0