Smidig dag med lite hinder löser allt med bara ord

ph: Jag och Matilda
 

Nu är jag äntligen hemma efter en dag som går riktigt fort. Började med att jag gick upp vid  10.00 tiden då jag sprang iväg och solade sen hem igen för att duscha lite snabbt. Sen kom Matilda och Lisa hit och färgade mitt hår. Slutade med att jag sprang över gården och skrek att jag skulle döda Matilda med en borste i högsta hugg. Färgen blev alltså inte som tänkt! Får väl bara vänja mig antar jag. Efter det åkte vi iväg på några ärenden innan det blev en sväng in till stan och sedan ut med Lisa när hon övningskörde. Riktigt duktig! Nu sitter jag och Matilda i köket och njötar medans mamma flätar mitt hår. Imorgon är det dags för att fira älskling och jag längtar riktigt mycket. Nu blir det till att lacka naglarna och sedan sova, imorgon är det tidig uppstigning. Hejdå och godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0