Snart är det dags

 
ph: jag,första året på gymnasiet
 
Imorgon är det dags igen. Idag ska man lägga sig tidigt för att orka kliva upp innan klockan 08.00 på morgonen.  Ja, imorgon börjar skolan, allvaret och rutinerna. Jag både längtar och inte längtar. Ska bli skönt att som sagt få rutiner och att träffa alla igen, men sova lite extra och vara ledig är ju alltid skönt. Aja, från det. Sov hos älskling och kom hem nyss. Klev upp 07.30 imorse och gjorde mig iordning innan jag väckte älskling. 09.05 tog vi bussen till staden, mötte upp Ahlin och åt frukost på Donken. Fantastiskt! Sen kikade vi runt i affärer och pojkarna fyndade lite, jag får vänta tills fredag då mina pengar kommer:) Åkte sen hem till älskling där vi suttit och  myst med sol och gitarrspel. Väl hemma så är maten på bordet, så vi hörs. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0