The lucky one

 
Bilder från filmen The Lucky One

Hej på er. Är som sagt hemma från skolan idag efter ett migränanfall eller liknande. Inte skönt för fem öre men nu mår jag mycket bättre. Vaknade imorse och försökte ta mig upp för att kunna gå till skolan ändå, men det gick bara inte, men imorgon ska jag dit iallafall:) Har nyss kikat klart på filmen The lucky one. Om ni inte har sett den SE DEN! Ni kommer älska den, även de personer som inte killar Drama filmen kommer tycka att den är bra! Ge den en chans. Jag kommer minst se den 5 gånger till, så otroligt bra film. Aja, idag kommer det inte hända mycket  alls, ska ligga och vila hela dagen typ. Vill att älskling ska komma hit men nej, han har träning och sådant. Suger:( Nu ska jag ta mig någonting att dricka sen kolla runt lite. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0