Tidigt och sent, lycka och skratt

ph: jag 
 

Godmorgon. Vaknade vid 09.00 imorse men självklart somnade jag om och vaknade vid 11.30 då jag reste min och gjorde frukost. Funkar inte att sova bort hela dagen, även om jag inte har någonting att göra idag förutom:
 
1. Städa mitt rum
2. Åka till en person och prata om fredag
3. Träna
4. Skriva ner allt jag ska fixa imorgon
 
 Så det blir en rätt så lugn dag faktiskt. Ska försöka hitta kolla på matchen ikväll eftersom att älskling är där och kollar. Han lovade mig bilder senare så ni ska allt få se hur han har det sen även här på bloggen. Matchen började vid 20.00 så runt där någon gång så får ni lite uppdatering om hur kärleken har det i Göteborg. Må ju lova att han är lycklig idag;) Så glad för hans skull! Nej nu ska jag kika på ett avsnitt av Andra Avenyn och sen gå upp och städa. Hejdå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0