Timme efter timme

ph: Georgina. Nu vill jag bara åka utomlands
 

Nu är klockan över 00.00 och det är faktiskt en ny dag. Onsdag. Efter att jag sovit i många timmar så ska jag kanske köpa hårfärg så att jag kan färga håret på torsdag, träffa en person som jag ska prata med angående fredag, skriva ner vad jag ska handla på torsdag också, och sen ta det lugnt. Älskling åker ju till Göteborg och titta på en Barca match så jag kan inte träffa honom heller:( Men men, jag överlever. Får träffa honom på fredag igen när vi ska fira honom, kanske kan smuggla hem honom på torsdag om han inte skulle träffa pojkarna. Aja, vi får väl se när han har tid. Nu ska jag lägga mig och kolla sista avsnitter av Andra Avenyn säsong 2, sen är det bara säsong 3 kvar, men den får vänta;) Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0