tröttare än någonsin

Hej! Nu sitter jag här och ska dra till bussen om 20 minuter. Kan tyvärr inte ge er någon outfit bild eftersom att jag inte har någon kamera för den gick sönder igår:( Aja, sånt kan hända..Bara så ni vet varför jag är så tråkig. Funderar på att leta upp min halsduk också och vantarna..Ja, jag tycker det är kallt ute. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, är inte på så jätte stort blogghumör idag, synd faktiskt. Behöver lite inpiration till bloggen tror jag. Får nog hitta inspiration och sen komma tillbaka. Nu ska jag mata fiskarna och bädda sängen så jag hinner det innan jag måste gå. Vi hörs när jag är hemma från skolan igen. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0