Uppe före tuppen

ph: bild i repris. Känner mig faktiskt riktigt glad nu, idag
 
Godmorgon. Jag trodde verkligen att jag skulle trycka av larmet tusen gånger. 05.00 då det första ringde så vaknade jag men gick upp då det ringde 05.20 igen, hyfsat pigg. Vad händer liksom. Ja, det är första dagen och jag har första skoldagen att se fram emot nu, första skoldagen efter lovet, första skoldagen i 2:an. Lite nervös är jag men jag vet faktiskt inte varför, det pirrar i magen som tusan nu. Har ju redan varit där i ett år. Är det kanske att det kommer vara nya ettor, nya ansikten som tittar på mig? Ja, jag vet faktiskt inte. Nu hoppas jag bara att älskling vaknar i tid så att jag kan möta honom innan skolan. Sådär, nu har jag ätit upp min riktigt stora fruskost. Macka med ost, skinka och gurka, en tallrik med kornflakes och mjölk, ett glas med yoghurt och ett glas med juice. Shit, kände att jag för en gång skull skulle hålla mig mätt väldigt länge;) Ska hoppa in i duschen nu tänkte jag, göra mig iordning och sen ta mitt morgonkaffe efter att jag bäddat min säng och sådant:) Vi hörs sen. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0