Året igenom

collage by me
 
Nu har snart hela år 2012 passerat.  Det har hänt mycket kul.
 
Vi kickade igång året i januariAhlin fyllde 17, det firades med överraskningsfest, samt åkande av limousine, året forsatte och jag fyllde också 17 år, som den tradition vi har så blev även jag överraskad med middag på restaurang med min kära vänner, samt bio.
I mars så var det dags för min, Max, Chrille och Ahlin att dra till stockholm för att gå på AVICII, det var en riktig lyckad kväll men en lycka på topp.
Vi får ju inte glömma min fantastiska resa i maj då det bar av till Grekland med pappa, lillebror, syrran och Cattis. Det var en behövlig resa. Fantastiskt boeende hade vi, vädret var på topp. Längtar tillbaka!
 
Sommaren tågade in och min kära vän Alexandra tog studenten och vårt sommarlov startade, avslutningsfest hölls hos Kekko och värmen smög på. 
Även om denna sommaren inte hade världens bästa väder och folk var blekare än andra år så har jag haft det riktigt kul. Sena ute kvällar med alla kära vänner, en massa bus. Äventyr, som att springa runt på N3 taket bland spindlar klockan 03.00 på natten och gå under hela stallbackabron. Sedan får vi ju minnas fina middagar, alla fikastunder med vännerna, alla skratt, gamla minnen och stämningen.
I juli fyllde även älskling år och det firade vi med en överraskningsfest hos HONOM som han faktiskt inte visste om till 100%
Sommaren fortsätte med senare nätter, shoppande, resa till Örebro med familjen Heltorp, lite småjobbande här och där. Denna sommaren så var det dåligt med badande, men jag skylle på vädret;)
Skolan kickade igång och jag började 2:an, en ny termin.
Under hösten fyllde Syrran, mamma och pappa år, firades med godmat och en massa gosaker. Jag och älskling firade ett helt underbart år tillsammans, då han bjöd mig på fin middag ute samt en fantastisk bio.
Ja en massa födelsedagar kom där under hösttiden, överraskningar och lyckorus också. I slutet av oktober - början av november så la sig snön och julstämningen började smyga på. Julafton rullade in och det var som vanligt helt underbart. Fick en massa fina saker, åt godmat och bara njöt. 
Det finns en massa saker jag missat nu, men det behåller jag inom mig. Tack för detta år.
 
Nu knyter vi ihop säcken, avslutar året, sparar alla underbara minnen, slänger alla dåligt bakom oss och bygger upp nya minnen. Om tre dagar börjar vi om på nytt, nytt år, ny start, nya äventyr. Detta ser jag fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0