Återhämtning

ph/collage by me
 
Hej. Efter att ha lugnat mig i några timmar, lagt livet bakom mig ett tag så känner jag mig hyfsat återhämtad. Jag är rätt dum av för det är såhär. När det händer små saker som i allas liv så reagerar jag inte alltid utan jag imedvetet samlar på mig en massa och tillslut brister det och då kommer allting på en och samma gång, jag tror många utav er känner igen sig. Det var därför jag blev så deppig här förut, förlåt mig. Sen blev det inte bättre utav att tråkiga människor kommenterar ( se inlägg under). Efter några skrivna ord så är jag på benen igen.
 
 
På bilderna ser ni även mitt nya nattlinne jag fick i julklapp:) Älskar det.
Jag ska iallafall tillbringa någon timme till att läsa i en utav mina böcker, har fastnat totalt som i de andra. Är på 5: e boken nu och det finns 7, vill inte att dom ska ta slut. Sen är det dags för sömn, måste vara pigg inför morgondagens storshopping med Maria, fasiken vad jag längtat tills denna dagen. Får hoppas på att jag hittar någonting bara :) Hur har ni haft det idag, har ni gjort någonting speciellt?

Kommentarer
Postat av: figg

http://static.junkyard.se/Images/Dynamic/Products/Full/33412_01_1.jpg

2012-12-27 @ 00:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0