BARA BÖRJAN

ph: jag
 
 

Hej. Förlåt för min uppdatering men dagen har tills nu varit i fullrulle. Älskling och jag gick upp vid 11.00 då jag, han och hans syster bytte julklappar. ( Dom är inte hemma i år så vi bytte idag). Är så himla nöjd med mina klappar jag fick och på bilderna ser ni en av julklapparna ( resten får ni bild på imorgon). Jag är så himla lycklig! 12.00 åkte jag hem då jag fräscha upp mig och direkt gick bort till farmor med pappa, syrra, store och lillebror,
pappa och Cattis, där vi åt massa gott, fick julklappar och bara hade mysigt. Sen vad det full fart till mor för att packa innan pappa kom och hämtade oss. Här stannar vi inatt då det är uppsittarkväll, julskinkan ska göras och allt sådant. Riktigt mysigt. Nej nu ska jag kika runt lite, men jag kommer tillbaka innan ni börjat sakna mig ;) Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0