Dagens dag

ph: jag
collage by me
 
Godkväll på er mina kära. Hur har ni haft det? När jag vaknde imorse och såg att det var -15 grader ute så ville jag inte alls tänka tanken att jag skulle iväg och ta tåget till Göteborg 09.25. Tiden gick och jag blev piggare, efter en timme så fick jag allt fart i benen. Väl framme i Göteborg så hittade vi ingenting, först efter 1,5 timme så rusade vi fram och tillbaka, påse efter påse satte sig i handen på oss och snart är julklapparna färdiga för i år. Så himla skönt! 14.45 så var vi hemma i Trollhättan igen då jag sa hejdå till syrran och mötte upp Ahlin och älskling. Efter ett tag så kom Emma då det var dags för oss att ta en fika. Nu sitter vi hemma hos mig men ska snart dra på oss varma kläder för att ta en snö promenad. Sen till pappa på en kaffe innan det är dags för oss att tänka på sängen. Det var inte det sista ni läste om mig idag för jag ska visa er en söt julklapp jag fick idag.....ja jag öppnade den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0