Dagens göra

Hej på er. Efter en effektiv dag så ska jag äntligen få sitta still en stund. Jobbade på med musikarbetet i skolan fram tills lunch ( dock var det bara att gå dit om man ville, till skolan alltså), efter den kom vår lärare och berättade att vi inte hade några lektioner för hon blev sjuk, så noll lektioner idag. Dock var jag på en föreläsning om privatekonomi, somnade till någon gång men jag kämpade mig igenom den;) 13.15 så mötte jag upp älskling då vi åkte till Överby med ett leende på bådas läppar för att jag skulle kolla en julklapp till mig bror och sedan köpa Molly's julklapp. Gick galant och vi hann även med en kik efter vinterskor till älskling. 
 
- Inatt ska jag även sova hemma hos min far med syrran då pappa och hans sambo var tvungen att åka iväg på ett litet äventyr till Stockholm underbara Stockholm. Så jag och syster passar hunden. Jag har självklart med mig daton så bloggandet kommer jag hålla uppe som vanligt. Nej nu måste jag packa lite saker och trampa mig iväg. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0