Dagens träning

ph: syster
 
 
6km/h 1h - duktigt!
Nu har jag varit hurtig på bandet i en timme samt läst ut hela min bok, nu är det bara två böcker kvar av serien. Må säga att läsa och gå så fort var inte enkelt men det fick tiden att raska på lite iallafall:) Skönt att bli av med lite onödig energi. Sen blev det en god kvällsmat och nu sitter jag i sängen och tänkte knäppa på en film som jag kan mysa till. Imorgon när jag vaknar så blir Överby mitt första stopp med sällskap av Matilda, sen raka vägen hem för att färga håret. Någon gång under eftermiddagen / kvällen så kommer älskling hit och stannar tills imorgon, samt att Alexandra kommer hit för att även hon ska färga håret med hjälp utav min mor:) Mysig dag. Nej nu ska jag ta på mig nattlinnet och värma mig under täcket. Godnatt på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0