Det pirrar av glädje

Nu är det värsta över. Alla i familjen har köpt färdigt julklapparna, huset är städat och pyntet är framme. Nu är det bara maten som ska göras. Skinkan görs imorgon kväll och den andra maten på måndag:) Sitter just nu i soffan och väntar på att älskling ska säga att han är hemma då jag åker till honom. Sover där inatt för imorgon är det dags för lite julklappsbyte, hehe. Älskar att ge bort julklappar. Vid 12.00 hämtar mamma min då jag åker hem och fort fixar mig inför en sväng till farmor med pappa och resten där. Lite smått julmys och lite så. Mer om imorgon får ni veta.. ja imorgon. Alltså det verkligen pirrar i kroppen nu, jag ÄLSKAR detta! Nu ska jag stoppa någonting i magen och hoppas på att älskling snart skriver. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0