Försöker bli frisk

ph: jag
 
Godmorgon. Nu sitter jag i soffan och försöker bli frisk med nyttigheter, alvedon, nässpray och te, mängder av te! Jag förstår inte en sak. Jag blir ALDRIG riktigt sjuk. Kan ha otroligt ont i huvudet och småförkyld då och då, känna mig hängig i flera dagar MEN det bryter ALDRIG ut  förens nu, bra tid till jul, samma sak varje år. Tror det är TVÅ jular jag lyckats vara frisk så länge jag kan minnas, förstår inte. Otursbarn när det gäller detta. Är som ni märker hemma idag, sen ska jag springa iväg på Julavslutningen i skolan och efter det hem igen. Ska hinna med att träffa älskling i helgen också, han måste ju få sin julklappar, hoppas han blir glad :) Nu ska jag knäppa på en barnfilm, fylla på mitt te och bara ta det lugnt. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0