Första advent

ph: jag
 
Efter mycket mys, prat, matlagande, sminkande, skratt och kaffe drickande så ska vi börja tänka på sängen. Har laddat ner två avsnitt av American Horror Story som vi ska kika på innan vi somnar.  Hoppas ja får sova lite bättre inatt så att jag är pigg och glad imorgon när skolan kickar igång. Bara tre måndagar kvar nu innan jullovet, så underbart skönt. Idag har det verkligen varit riktigt julstämning. Jag och Emma tog tidig kvällsmat och myste med goda mackor då vi tände första ljuset också, snön ligger vit och flingorna faller än. Snö, lugn julmusik och söta kläder, samt lockar i tjejers hår. Det gör mig riktigt lycklig, jag vet inte varför, men det känns bara så juligt liksom. Jag älskar julstämningen. Nej nu är det dags att krypa tills sängs, dock väntar jag även på att älskling ska smsa mig.. han verkar dock inte göra det:( Håller tummarna! Godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0