Godmorgon Fredag

ph: jag
 
Godmorgon. Sitter i min morgonrock och har nyss ätit frukost och kollat på julkalendern. Har fått rethosta också och det är förbannat jobbigt. Det betyder att det typ sticker i halsen,vilket gör att jag hostar. HEMSKT! Men jag mår mycket, mycket, mycket bättre idag. Vid 09.00 idag börjar jag och då är det Julavslutning för mig, folk ska prata,sjunga, spela och lite sådant. Själv skulle jag sjunga duett men det blir ingenting med det då rösten inte är frisk än:( Det ska bli kul ändå, min tur nästa gång, haha. Slutar runt 11 tiden då jag ska åka hem och göra lite saker samt någon gång fixa Alexandra's naglar. Nu ska jag dock ta på mig så jag hinner ta outfit bild till er hade jag tänkt. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0