Godmorgon Söndag

ph: från instagram : alexolausson
 
Godmorgon på er. Varför jag är vaken nu är för att jag inte kunde ligga kvar i sängen för benet gjorde så sjukt ont, har legat på samma sida under natten :( Fast jag klagar inte för nu hinner jag med mitt morgonkaffe, morgonbloggandet och även att se på en film som älskling verkligen inte tycker om, jag hinner även med ett par sidor i min bok.
 
Vad har vi annars för planer idag. Jo när han har vaknat, vi har ätit och gjort oss iordning så möter vi upp David och Lisa. Då är det dags att handla inför middagen imorgon. Senare ikväll så ska hela gänget hem till Svanström för att kika på film och ladda upp inför morgon dagen. Det kommer bli toppen och jag längar.
Hur känns det för er? Två dagar kvar sen är detta året över, hur har året varit tycker ni?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0