Jag saknar det som var då

Sitter i skolan och vill endas här ifrån, finns så mycket folk som jag tröttnat på ganska mycket och det gör mig galen, jag förstår faktiskt inte hur vissa tänker.
Nog om det. Jag tänkte att jag skulle ta mig en kaffe med klassen och sen åka till gymmet. Ikväll kanske vi ska bära in granen och jag är otroligt glad över det, endast EN vecka kvar till jul, underbart! Längtar som tusan. Synd bara att jag inte firar med älskling i år, han ska åka runt lite överallt och jag är den personen som håller ,mig med familjen på jul. Fast ska träffa honom innan han ska åka så att han kan få sina julklappar, är nervös, tänk om han inte gillar dom. Jösses så tankarna flödar. Nej nu ska jag göra något vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0