Klappat och klart

ph: jag
 
 

Nu är det bara två ynka dagar kvar, sen är det jul. Har ni hunnit köpa alla julklappar än, slagit in och skrivit på dom? Jag slog precis in den sista och jag är så nöjd med årets klappar. Hoppar de blivande ägarna också blir nöjda. Jag måste få säga att det är verkligen inte enkelt. Man springer runt i affärerna i timmar och kommer de första dagarna hem med tomma händer men så småningom så sitter det och allt kommer till sin rätta, pang poff, klapp och där var det klart. I år tycker jag dock inte att det var så jätte svårt. Vi hittade nästan allting första gången vi var ute. Hur har det gått för er, har ni fått hem allt eller är ni ute i sista sekunden och rusar?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0