Kvällens kväll

ph: jag
 
Då har ännu en dag gått och det är inte ens en vecka kvar tills året är slut. Det går fort nu. Idag har jag iallafall tillbringat några timmar på Överby, sen åkte jag hem och gjorde ingenting tills jag kände att ilskan kom fram då åkte jag till bästisen ( alexandra) som fck mig på bättre humör. Gjorde naglar på henne, åt godis, drack kaffe och pratade en massa. Vid 23.00 tiden hämtade hon mig och nu sitter jag i sängen och ska läsa lite tänkte jag. Imorgon väntar ännu en seg dag men tror att jag åker och tränar på kvällen. Känner att jag behöver ta igen några dagar nu då jag har varit sjuk. Aja vi får se hur det blir med morgondagen, allt jag ju hända om man säger så. Nu ska jag glo i boken innan sängen ska få sin tid med mig. Hejdå och godnatt
 
 

Kommentarer
Postat av: Denice

Hej! Vilken intressant blogg!

2012-12-28 @ 05:48:36
URL: http://denice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0