Läppförstoring

Här har ni tre bättre bilder på när jag använder "läppförstoringsstiftet". Det funkar väl sådär, man ser ju förändring men det är inte någon jätte stor direkt. Det försvinner även väldigt fort men det är ju som sagt som ett vanligt stift, man får ta på hela tiden när läppna torkat. När man tagit på detta så sticker det i läpparna. Första gången tyckte jag att det gjorde ont men det blev en vana riktigt fort. Nu är jag van med stickandet och det gör inte ont alls. Det är endast glans i det, alltså ingen färg. 
 
Jag har provat det på andra, och det blir olika resultat från person till person. Dom men lite större läppar syns det rätt mycket på medans dom som har lika små läppar som mig syns det lite mindre på. Helt missnöjd är jag inte ändå. Detta torkar inte ut läpparna eller någonting.
 
Innan jag använde detta stift så hade jag väldigt torra läppar, men det har jag inte längre även om jag inte har på mig det. Så detta stift gör även dina läppar fuktigare och mjukare. Testa!
 
Finns att köpa på Style By Tyra för endast 78:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0