svar på kommentar

Haha, din lilla kärring, du kan inte ens skriva ditt namn. Klart jag har ett liv utan honom, du verkar ju iallafall inte ha något liv alls. Vad är det roliga med att skriva dryga,spydiga och tråkiga kommentarer. Du vet liksom inte ens vad det handla om ditt fega as.
 
Förlåt mitt ord val, men jag blir så trött på människor som ännu inte skaffat sig ett liv, det är sådant som detta som får de personer som bloggar att tröttna på det. Patetiska fega as som skriver anonymt. Eller så är det bara så att de inte kan stava till sitt egna namn. 
 
Fast nja, jag har inte så stort liv utan honom, han är en rätt stor del av mitt liv. Förlåt, du förstår nog inte hur det är att vara såhär otroligt kär, förlåt glömt att du missat den delen i ditt " liv ". Idiot
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0