A som i avklarad dag


ph: tumblr - ge mig sommar

Gokväll på er, måndagen börjar lida mot sitt slut och jag tycker att det är helt fantastiskt att få hoppa ner i sängen. Började med skola, 15.00 hämtade pappa mig och älskling på skolan och det blev en tur till Överby för att byta skor och sen köpte jag och älskling med oss mat från donken och hamnade tillslut hemma hos honom med maten i störta hugg. 17.15 bar det av mot älvhögsborg för ett danspass. Har lärt mig nytt idag, det blir roligare för varje gång må jag lova. Efter träningen åkte jag till Rebecca en stund sen till älskling där det visades film och big brother. Riktigt mysigt. Nu är jag hemma i min säng och jag önskar att jag fick lite sällskap. Får nöja mig med en film nu och sömn. Gonatt.
over and out

Just det. Matilda håller på att skicka bilderna från i lördags nu, så imorgon får ni dom:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0