Bloggtips - Rebecca

Hon skriver om sin vardag, musik, tävlingar osv. Detta är en riktigt trevlig blogg må jag lova. Rebecca är en vän till mig, en barndomsvän som alltid ställer upp för mig även om vi glidit ifrån varann, än idag förstår hon mig som ingen annan gör och jag är så glad att hon fortfarande finns där för mig även om vi inte umgås som tidigare. Kika nu in på hennes blogg och gör henne riktigt glad, det är hon värd. Genom att trycka HÄR eller på bilden så kommer ni till hennes blogg. Kram
over and out

Kommentarer
Postat av: rebecca

Åh du är så himla bra. Jag ska dock kanske lägga ner den ;/ Så det blir ju inte så mycket användning för den. Men tack för dom fina orden älskling. Du är grym!

2012-02-09 @ 17:13:29
URL: http://lessionsofviolence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0