dags för några timmars sömn


ph: tumblr - tänkt om man ändå fick krypa ner i något såhär vackert

Sådär då. Nu har jag skrivit ett CV också och jag kan lova att ögonen slocknar snart. Herre vad trött jag är, sjuk har jag lyckats bli också men har inte haft tid med mig själv nu. Imorgon är det skola som gäller sen är det dags att springa runt överallt och dela ut en massa CV:n så jag kanske har tur och får jobb i sommar, skulle ju vart helt fantastiskt om jag får säga det själv:) Efter det så ska jag hem och röja i rummet så jag får det gjort innan fredag. Åker ju till Stockholm då och det känns helt underbart att sen få komma hem och se hur fint det är i rummet, kunna ta det lugnt utan att behöva tänka på vad som måste göras;) Därför tar jag det imorgon redan så är jag klar. Det blir full rulle imorgon må jag lova! Nu ska jag faktiskt ta och bädda ner mig i sängen. Gonatt.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0