Det är du och ingen annan

ph: Max Heltorp.
Glöm aldrig mina ord - jag menar det verkligen.


Gokväll på er. Sitter här och snorar ihjäl mig. Kvällen har varit helt perfekt med en massa skratt må jag lova. Skulle städat och en massa nödvändiga saker idag men så blev det inte. Matilda mötte upp mig efter skolan och då bar det av hem till mig. Framåt kvällen kom Alexandra hit och då började vi röra på oss lite. Kan ju inte bara sitta i soffan hela kvällen om man säger så ;). Nu ska jag göra någonting varmt att dricka sedan blir det någon gosig film. Hejdå.
over and out

Kommentarer
Postat av: sofia

ja det känns riktigt skönt :D

2012-02-01 @ 21:55:54
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0