det är någonting i dina ögon som får mig ner på knä


Gomorgon på er, eller ja kanske inte gomorgon utan gomiddag på er. Vaknade för ungefär 2 timmar sedan och sitter nu i min säng, har fruktansvärt tråkigt och vill bara att klockan ska ticka iväg fort idag. Är som ni kanske märkt hemma från skolan, mådde inte alls bra under natten och på morgonen, feber och sånt usch. Börjar bli lite bättre nu, ingen feber men är hängig än. Väntar på att mamma ska komma hem så att vi kan skriva ut mina CV och lämna ut dom lite här och var:) Ska bli skönt att få det gjort. Sen måste jag städa rummet och sånt. Sen vet jag inte vad jag mera ska göra, inte så mycket tror jag. Nu ska jag göra någonting att äta. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0