Don't worry, I'll be fine

Jag kan verkligen inte hålla mig här ifrån, det går bara inte. Sitter iallafall i mammas säng och väntar på att Alexandra ska komma hit, vi tänkte "sno" mammas bil en stund så vi kan åka och fika. Det är ju fettisdagen och jag har fyllt år så vi slår på stort och tar två flugor i en smäll. Sen blir det säkert som vanligt ett äventyr i Trollhättan och med två galna brudar med namnet alexandra så vet man inte vad som kan hända;) Haha. Synd som det är så ska jag sova hemma idag, usch på det säger jag. Har sovit hos älskling i två dagar nu så det börjar bli en vana, sen sov ju han hos mig lördag - söndag. Tomt utan honom kan jag lova er. Aja, nu ska jag fixa klart mig så jag är redo när Alexandra kommer hit. Hejdå.
over and out


Kommentarer
Postat av: L I N N

Oj det är en massa..

Men kan länka en bloggrupp som jag och en till äger sen i svar på tal också :)



Hehe okej, va mysigt!

2012-02-21 @ 18:45:55
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0