Du var den första jag älskade och den första jag förlorade av er tre

Hej. Kom hem från älskling för ungefär en timme sedan. Sitter i sängen, super trött må jag lova. Håller på att ladda ner ett fotoprogram så jag kan komma igång med lite bilder här på bloggen igen,  börjar bli tystert med arkiv bilder. Det är lite segt eftersom att allting på datorn är borta, men börjar så gott som få till allting igen, snart är allt som det brukar vara. Imorgon (senare idag) så ska jag och Matilda ut till Överby en sväng. Ska införskaffa mig lite saker tänkte jag, kanske slår till med en mysig fika också. Senare på dagen kanske vi ska träffa pojkarna och hitta på någonting. Kom på att om exakt en vecka idag så är jag, älskling, ahlin och chrille i stockholm på AVICII, är så sjukt taggat kan jag ju meddela er om. Nej nu ska jag hoppa ner i sängen och försöka sova i några timmar. Gonatt.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0