E som i en melodi

Hej. Uh vad jag är trött idag känner jag. Har till och med duschat för att jag trodde att jag kunde bli lite piggare men inte det inte, har också fått i mig mat. Får ta mig en kopp kaffe så kanske jag blir lite piggare, sen ska jag ju träffa älskling om ett tag också då jag säkert får lite energi:) Men han skulle kanske tydligen ut till Överby först men jag får inte veta vad han gör där. Fyller ju år på söndag, kan ju ha någonting med det att göra. Alltså ibland är det jobbigt att fylla år och sådant eftersom att jag är en så brutalt nyfiken tjej. Det är nästan så att jag vill åka efter honom och spionera!!! IIIH, jag vet inte ens om det är någonting för mig som han ska göra men tanken slog mig eftersom att han är så hemlighetsfull! Får väl vänta och se:)
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0