Happy Valentine Day

Alla hjärtans dag idag. Firar ni den med familj, kärleken, vänner? Eller firar ni den alls?
Jag kommer tillbringa min dag med världens finaste pojkvän med en massa mys. Exakt vad vi kommer göra kommer i ett senare inlägg. Mysigt ska det bli iallafall om allt går som det ska:)

Nu ska jag iallafall klä på mig och åka till skolan. Fryser som en idiot och har huvudvärk idag också därför kom jag precis upp ur sängen. Uh, kommer missa mycket men vad ska man göra? Får ta igen det på något sätt, men inte idag!
Efter skolan ska jag trixa med lite saker, och göra det fint:). Lite senare på dagen kommer älskling hit och då ska jag visa att han är världens bäst.
Denna dagen har faktiskt börjar riktigt bra har jag kommit på. Om man räknar bort försovning och huvudvärk. Det har snöat (ist för regn), det är alla hjärtans dag, jag fick vg på min uppgift, jag har ätit en fin och mysig frukost. Jaja, nu måste jag skynda mig. Hejdå
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0