i miss you today

Gomorgon på er. Ligger i mammas säng och har precis kollat på Big Brother. Är helt själv hemma och det är hur tråkigt som helst, pojken sover och svarar inte när jag försöker få tag på honom, ännu tråkigare:( Ah, vad ska man göra. Vädret är kasst också, regn och rusk. Mina skor jag beställde har inte kommit heller, så dom kommer imorgon, orkar inte vänta, haha. Får väl ta och städa här hemma lite istället då, det kanske kan få tiden att rinna iväg lite. Funderar på att åka och hyra en film sen och ha lite filmdag för mig själv eller någonting i den stilen. Först ska jag roa mig med att kika på ett avsnitt av mammor och minimodeller. Hejdå.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0