ingen jiddrish

aaaaaa nu är det ju så att Alexandra hoppade in i duschen och sa åt mig att blogga åt henne. Grym pojkvän som jag är så gör jag ju det :D chipsen finns till hands och det står 2-1 till Manchester United. gäät. Jag och Alex har varit tillsammans i 3 månader idag också, en fin merit som är värd att hamna på CV:et. Gav kärringen frukost på sängen imorse också.
Ikväll möter Barcelona Osasuna på bortaplan. Förra gånger blev det 8-0 till Barca! Repris kanske??
Älskar dig Alex, 3 av många månder är nu förbi :D♥

(Alexandra kan skriva något mer sen som ni faktiskt vill läsa om..)

/Sönder riven pojkvän !

Kommentarer
Postat av: Linn

Kul att du är med & tävlar, lycka till!

Allt bra med dig annars då ? :D

2012-02-11 @ 15:59:12
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0