leendet blir större ju närmare du är mig

ph: jag

Älskling ringe för en liten stund sedan och ta att konären var klar, så nu käkar han, efter det så kommer han hit och gosar med mig. Kvällen blir bara bättre och bättre ju fler minutrar som går, även om jag är sjuk ;). Har tillbringat senaste timmarna med alexandra. Hon skulle ta sig en runda på krogen så jag fixade till hennes hår också, så nu han hon super fin. Längtar tills på söndag också för då ska jag och Matilda åka skridsko tidigt på morgonen, eller ja runt 10 tiden. Ska bli så jädrans kul iallafall. Skriver nog inte mera här idag men vi hörs imorgon igen som vanligt. Sov gott när ni ska nassa, hejdå:)
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0