snabb information om ingenting

Hej. Snor mammas dator lite, saknar bloggen så. Min dator är som sagt hemma hos pappa eftersom att den behövdes omformateras och sådant. Den är klar idag om han hinner, underbart. Aja, tillbringade jag min dag hos älskling, sen åkte jag till pappa och firade mig lite eftersom jag fyllde år i söndags och jag fick också beställa ett par skor, vilka jag ville som en present. Vilka det blev får ni förhoppningsvis reda på i veckan. Vid 18.00 tiden åkte jag och mamma ut till Överby och jag fick med mig lite kläder hem, bild får ni så fort jag har min dator igen. Åkte sen och träffade bästa vän och efter det hem till älskling igen. Kom precis hem därifrån, underbart att vakna med honom, att alltid få vara nära honom. Älskar det!
Kanske blir en fika ikväll med Alexandra också, hoppas på det iallafall, så jag ska om en stund göra mig iordning så att jag blir lite snygg. Först ska jag kika på Big Brother. Vi hörs när datorn är tillbaka, hejdå!
over and out


Kommentarer
Postat av: L I N N

Ja det är de verkligen hih :)!

Skönt att höra!

Jo det är bara bra med mig också (:

Gör du då?



- Jag hade MÅNGA fler innan jag bytte blogg, då hade jag mellan 600-1000+ men är med i lite bloggrupper + att kommer nog svara ganska bra på det i "svar på tal" jag ska göra ;) Så du får läsa det där lite senare ist! :)

2012-02-21 @ 18:29:23
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0