t som i trött

ph: jag-cambild

Uh, lagomt trött må jag lova. Har varit och shoppat idag med Matilda, har inte hunnit ta kort på saker jag införskaffat men det få ni som outfit bild imorgon så håll ut :) Senare tog vi oss en fika sen var det tid för att träffa pojkarna. Hamnade tillslut hos Ahlin och då kom Chrille också dit. Kikade på Big Brother sen kom Alexandra och körde hem mig. Nu sitter jag här trött som ett as och ska snart hoppa ner i sängen. Imorgon ska vännerna fira mig och jag är så otroligt tacksam över att dessa vackra människor finns. Nu måste jag hoppa ner under täcket innan jag somnar sittandes. Gonatt på er:)
over and out

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Yeeeh! Jag är bäst ;D

Saknar diiig <3

2012-02-25 @ 00:00:42
URL: http://becciiish.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0