underbara timmar, ta aldrig slut


ph: Matilda Kristiansson - bild från förut

Känns som jag har varit borta från bloggen i år och dar men det har jag ju ändå inte liksom. Dagen har jag iallafall spenderat med Lisa och Matilda. Åkte till Matilda vid 12 tiden imorse, blev till att hoppa in onepiece för båda sen hoppa ner i soffan framför film. Perfekt. Senare träffade vi Lisa också, heeeelt galen kväll må jag lova. Vi drog till med en fika på strandgatan, vilket vart helt fantastiskt! Denna dagen slutade med att vi hamnade hos älskling och där stannade jag till mamma kom och hämtade mig:). Nu ligger jag här i sängen, trött som en jag vet inte vad. Är sjukt taggad på att träna. Så det drar jag till med imorgon. Hejdå.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0